REGULAMIN RESORTU

1. Pokoje w resorcie wynajmowane są na doby, doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego.

2. Cisza nocna na terenie resortu trwa od 22:00 do 7:00 rano.

3. Goście zobowiązani są do zameldowania się oraz uiszczenia opłaty za pobyt w ciągu pierwszych 30 min od momentu przybycia. Opłata za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.

4. Gość może korzystać z atrakcji resortu po wcześniejszym ustaleniu z personelem resortu.

5. Resort nie odpowiada za zaginione pieniądze, papiery wartościowe oraz inne kosztowności oraz rzeczy Gości pozostawione w pokojach i na terenie obiektu.

6. Przedmioty pozostawione w resorcie, będą odsyłane na koszt Gościa na wskazany przez niego adres. W innych przypadkach będą przechowywane przez 7 dni, a następnie przekażemy je na cele charytatywne lub do użytku publicznego. Artykuły spożywcze nie będą przechowywane. W przypadku celowego pozostawienia swoich rzeczy, które uniemożliwią ponowny wynajem pokoju Gość zostanie obciążony opłatą za pakowanie rzeczy oraz za wynajem firmy zewnętrznej do transportu i magazynowania pozostawionych rzeczy. Resort nie posiada własnego miejsca magazynowego.

7. Gość resortu ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenie lub zniszczenie elementów wyposażenia, urządzeń technicznych oraz braki w wyposażeniu powstałe z jego winy lub osób odwiedzających. Resort ma prawo do obciążenia karty kredytowej lub wystawienia dodatkowego rachunku dla Gościa za powstałe szkody również po jego wyjeździe. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku uruchomienia przez Gościa alarmu pożarowego w skutek aktów wandalizmu lub nie zastosowania się do zakazu palenia.

8. Gościom zabrania się wynoszenia poza teren obiektu przedmiotów stanowiących wyposażenie resortu. Istnieje możliwość wynajmu niektórych elementów wyposażenia (np. ręczniki plażowe). O szczegółach informuje Recepcja.

9. Podczas nadchodzącej burzy lub deszczu i nieobecności Gości na obiekcie, personel ma prawo wejść do pokoju z uchylonymi oknami bądź drzwiami balkonowymi, aby je zamknąć w celu ochrony rzeczy przed zniszczeniem.

10. Prosimy o przekazywanie wszelkich uwag na bieżąco podczas pobytu personelowi obiektu, abyśmy mogli błyskawicznie reagować na Państwa sugestie

11. Osoby odwiedzające, nie zameldowane mogą przebywać w pokoju od godziny 10:00 do godziny 22:00.

12. Resort może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu resortu lub Gości

13. Resort nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa i przedmiotów w nim pozostawionych. Parkingi obiektu są monitorowane, ale niestrzeżone.

14. W pokoju nie może nocować więcej osób niż jest tymczasowo zameldowanych. W przypadku stwierdzenia przekroczenia dopuszczalnej liczby osób ma prawo wykwaterować każdą dodatkową osobę lub zażądać dodatkowej opłaty.

15. Przebywanie zwierząt domowych na terenie obiektu jest możliwe wyłącznie za uzyskanie wcześniejszej zgody oraz za dodatkową opłatą i tylko w wybranych typach pokoi.

16. Za niepoinformowanie recepcji resortu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona opłata w wysokości 500zł oraz opłata według stawki dobowej za pobyt zwierzęcia.

17. Wszystkie szkody w mieniu resortu bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta, będą wyceniane przez właściciela obiektu, a ich kosztami odtworzenia lub nowego zakupu, dostarczenia montażu będą obciążeni właściciele zwierzęcia.

18. Podczas posiłków prosimy o nieprzyprowadzanie zwierząt do jadalni.

19. Reklamacje dotyczące stanu technicznego mogą być składane w ciągu 3 godzin od momentu zakwaterowania. Uszkodzenia nie zgłoszone lub powstałe w trakcie pobytu zostaną policzone według obowiązującej wartości, a kwotą naprawy zostanie obciążony Gość

20. Gość w czasie pobytu w resorcie jest zobowiązany do sprzątania wynajmowanych pomieszczeń.

21. Gość może zrezygnować ze sprzątania i zlecić pracownikom wykonanie tej usługi po uiszczeniu opłaty zgodnej z cennikiem.

22. Resort zastrzega sobie prawo odwołania rezerwacji z przyczyn od siebie niezależnych (decyzję władz państwowych, działania siły wyższej, przyrody, itp.), usługobiorcy nie przysługuje z tego powodu odszkodowanie.

23. Rezygnacja z przyczyn losowych jest traktowana jako rezygnacja z winy klienta wraz z wynikającymi z tego tytułu konsekwencjami.

24. Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity (obejmujący również balkony i tarasy pokojowe, gdyż dym wchodzi do pokoju co przeszkadza kolejnym Gościom) zakaz palenia poza miejscami do tego wyznaczonymi. W przypadku palenia w pokoju zostanie doliczona do rachunku osoby zameldowanej kwota 500 zł, obejmująca czyszczenie i wietrzenie pokoju oraz dodatkowe pranie i czyszczenie wyposażenia.

25. Resortowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.

26. Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację regulaminu pobytu przez Gości.

27. Wszyscy Goście zobowiązani są do przestrzegania regulaminu.

28. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy o usługach turystycznych i kodeks cywilny.

Prosimy o zapoznanie się z pozostałymi regulaminami dotyczącymi resortu znajdującymi się na naszej stronie www.noiresort.pl/regulaminy

Regulamin strefy Wellness i SPA w noi Resort

  1. Zakup usług Wellness i SPA lub przebywanie na terenie strefy Wellness i SPA noi Resort jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  2. Strefa Wellness i SPA znajduje się na poziomie -1 w noi Resort.
  3. Strefa objęta jest zakazem głośnego mówienia lub krzyczenia, zaleca się spokojne i ciche rozmowy aby nie zakłócać relaksu innym osobom.
  4. Aby zachować ciszę Goście korzystający ze strefy Wellness i SPA proszeni są o wyłączenia telefonów komórkowych, zabrania się rozmów telefonicznych na terenie strefy.
  5. Goście resortu mogą korzystać ze strefy wellness w godzinach jej otwarcia tj: 9-21 jacuzzi, pokój relaksu, 9-21 pokój zabiegów SPA, 16-21 sauny.
  6. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godzin otwarcia poszczególnych części strefy Wellness i SPA.
  7. Będziemy wdzięczni za zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości, usterek oraz uwag, które mogą mieć wpływ na eksploatację obiektu oraz jakości świadczonych w nim usług.

WELLNESS (jacuzzi, sauny, pokój relaksu, taras)

  1. Regulamin strefy Wellness obejmuje jacuzzi wewnętrzne, taras z jacuzzi zewnętrznym, pokój relaksu z inhalacją solna oraz strefę saun w tym saunę fińską, saunę mokrą i biosaunę aromatyczną
  2. Goście resortu mogą korzystać ze strefy wellness raz dziennie przez maksymalnie 2h, nie można dzielić wizyt na krótsze wizyty.
  3. W strefie Wellness przebywać mogą jednocześnie 20 osób, po przekroczeniu maksymalnej liczby osób korzystanie ze strefy może być nie możliwe, a chętne osoby ponad zalecaną ilość osób mogą zostać poproszone o poczekanie na wolne miejsce.
  4. Każda osoba korzystająca ze strefy Wellness zobowiązana jest do zapoznania się z zapisami regulaminu oraz podporządkowanie się jego zapisom.
  5. Strefa Wellness pełni funkcję rekreacyjną bez nadzoru ratownika.
  6. Ze strefy Wellness mogą korzystać zarówno goście resortu jak i Goście spoza resortu zgodnie z wykupioną ofertą lub cennikiem dodatkowych wejść.
  7. Dzieci do lat 16 mogą korzystać ze strefy Wellness wyłącznie pod opieką rodziców bądź opiekunów ponoszących za nie odpowiedzialność.
  8. Osoby korzystające z jacuzzi zobowiązane są do noszenia stroju kąpielowego.
  9. Przed korzystaniem z atrakcji strefy Wellness Goście zobowiązani są do wzięcia prysznica – starannego umycia całego ciała.
  10. Na terenie strefy Wellness obowiązuje zakaz wchodzenia w obuwiu i ubraniu codziennym, szlafroki oraz jednorazowe kapcie można wynająć lub zakupić w recepcji SPA lub recepcji resortu.
  11. Na terenie strefy Wellness obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu lub środków odurzających oraz wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających.
  12. Na terenie strefy Wellness można spożywać napoje wyłącznie w plastikowych butelkach lub kubkach.
  13. Na terenie strefy Wellness zabrania się spożywania posiłków.
  14. Resort nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie strefy.
  15. Plastikowe kosze w szatniach służą wyłącznie do wrzucania brudnych ręczników.
  16. W strefie obowiązuje całkowity zakaz skakania do jacuzzi.
  17. Jeśli sauny są wyłączone prosimy o zgłoszenie chęci skorzystania z sauny przynajmniej 60minut wcześniej (wyłącznie w godzinach 16-21)
  18. W godzinach 19-21 obowiązuje całkowity zakaz przebywania w strefie Wellness osób poniżej 16 roku życia, są to godziny wyznaczone wyłącznie dla dorosłych osób 16+.

SPA

  1. Aby skorzystać z zabiegów wymagana jest wcześniejsza rezerwacja.
  2. Przed przystąpieniem do zabiegu każdy Gość jest zobowiązany do wypełniania zdrowotnej karty klienta.
  3. W określonych przypadkach personel Spa może prosić o okazanie zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do wykonania zabiegu.
  4. Osoby do lat 16 mogą korzystać z zabiegów SPA tylko za zgodą opiekuna prawnego i po konsultacji z personelem SPA.
  5. W przypadku nie odwołania rezerwacji zabiegu z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, Gość jest zobowiązany do zapłacenia 100% wartości zarezerwowanego zabiegu. Personel SPA może obciążyć rachunek hotelowy Gościa w takiej sytuacji.
  6. W przypadku spóźnienia Gościa na zabieg, dany czas zostaje odliczony od zabiegu bez obniżania jego ceny.
  7. W przypadku spóźnienia Gościa na zarezerwowany zabieg ponad 15 min, personel SPA zastrzega sobie prawo do niewykonania usługi przy czym Gość obciążony zostanie 100% wartości zarezerwowanego zabiegu.
  8. Noi Resort nie odpowiada za rzeczy pozostawione na terenie strefy.
  9. Na terenie strefy obowiązuje zakaz:
  • palenia tytoniu
  • spożywania alkoholu oraz innych substancji odurzających
  • spożywania posiłków i napojów
  • wprowadzania zwierząt
  • używania szklanych lub ostrych narzędzi

10. Z zabiegów bezwzględnie nie mogą korzystać osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz osoby nie stosujące się do ogólnie przyjętych norm i zasad zachowania.

11. Osoby nie stosujące się do niniejszego regulaminu są zobowiązane do opuszczenia obiektu bez zwrotu poniesionych kosztów.

12. Gość ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie spowodowane przez niego lub osoby będące pod jego opieką uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia obiektu.

  1. Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. To konieczność, wynikająca z ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.
  2. Możliwość rezerwacji pobytu ze zwierzęciem wyłącznie w domkach. Nie ma możliwości rezerwacji pobytu ze zwwierzęciem w apartamentach oraz pokojach.
  3. W resorcie mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).
  4. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach, możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.
  5. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem właściciel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.
  6. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.
  7. W obawie o bezpieczeństwo naszych Gości oraz innych zwierząt przebywających na terenie resortu, nie przyjmujemy również ras uznawanych za agresywne, ani zwierząt agresywnych w stosunku do innych zwierząt oraz ludzi.
  8. Dbając o bezpieczeństwo, zwierzę powinno posiadać smycz, obrożę, kaganiec, klatkę - w zależności od gatunku zwierzęcia.
  9. Zwierzęta mogą przebywać w resorcie w wyznaczonych strefach, ale w szczególności zabrania sięwprowadzania zwierząt do sali zabaw oraz placu zabaw.
  10. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 100 zł za każdą dobę pobytu.

Hałas i zakłócenia

  1. Zwierzę przebywające na terenie resortu nie może przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu szczekaniem oraz piszczeniem w szczególności w nocy.
  2. Na terenie resortu jest zabronione aby zwierzęta bawiły się zabawkami piszczącymi.
  3. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu na koszt jego właściciela.
  4. W przypadku, gdy pracownicy resortu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych Gości, niszczy mienie, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych Gości, własciciel resortu będzie starał się skontaktować z właścicielem zwierzecia w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, resort zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z resortu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.

Higiena i czystość

  1. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 100zł /szt.
  2. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym resort. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu. Odchody należy wrzucać do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika na odpady zmieszane.
  3. Uprasza się o nie wpuszczanie psów na łóżka i kanapy.
  4. Zwierzęta mogą korzystać z wyznaczonych przestrzeni w środku resortu, jak również na zewnątrz.
  5. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu resortu.
  6. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika na odpady zmieszane.

Odpowiedzialność

  1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń.
  2. Wszystkie szkody w mieniu resortu bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Zarząd resortu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.
  3. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem przez cały pobyt na terenie resortu.
  4. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.

Regulamin Sali Zabaw wewnętrznej w noi Resort

  1. Sala zabaw znajduje się w noi resort na poziomie -1 i czynna jest codziennie w godzinach od 7:00 do 20:00, zabrania się korzystania z sali poza godzinami jej otwarcia.
  2. Do Sali zabaw dzieci wchodzą uśmiechnięte i chętne do zabawy Sala zabaw przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 1 roku do 11 lat.
  3. Rodzice lub opiekunowie dzieci są odpowiedzialni za bezpieczeństwo dzieci korzystających z sali zabaw.
  4. Dzieci mogą przebywać i korzystać ze wszystkich atrakcji sali zabaw wyłącznie pod opieką przynajmniej jednej dorosłej osoby.
  5. W sali zabaw dzieci przebywają bez względu na porę roku wyłącznie w skarpetach lub rajstopach, obuwie powinno zostać zdjęte przed wejściem do sali i pozostawione w wyznaczonym do tego miejscu.
  6. Ze wszystkich urządzeń i zabawek w sali zabaw można korzystać wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem.
  7. Noi Resort nie odpowiada za wystąpienie urazów lub szkód spowodowanych niewłaściwym korzystaniem z urządzeń sali zabaw.
  8. W przypadku doznania podczas korzystania z sali zabaw urazu fizycznego, fakt ten należy niezwłocznie zgłosić obsłudze, pod rygorem uznania, że szkoda nie nastąpiła na terenie sali zabaw.
  9. Rodzice lub opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za szkody na mieniu lub zdrowiu innych osób korzystających z sali zabaw, wyrządzone przez dzieci pozostające pod ich opieką.
  10. Za rzeczy pozostawione przez korzystających z sali zabaw noi Resort nie odpowiada.
  11. W sali zabaw kategorycznie zabrania się:
  • popychania osób współkorzystających z urządzeń sali zabaw
  • wynoszenia z sali zabaw jakichkolwiek elementów jej wyposażenia
  • wnoszenia do sali zabaw własnego jedzenia i napojów oraz spożywania posiłków i napojów
  • spożywania na terenie sali zabaw napojów alkoholowych i środków odurzających
  • wchodzenia do sali ze zwierzętami

12. Ze względów bezpieczeństwa zdrowia wszystkich osób korzystających z sali obsługa noi Resort zastrzega sobie prawo do odmówienia wstępu dzieciom widocznie chorym.

Regulamin placu zabaw noi Resort

  1. Plac zabaw ma służyć wypoczynkowi naszych najmłodszych, starajmy się więc, by zabawa ta nie była zakłócana wypadkami spowodowanymi nieprzemyślanymi działaniami i dbajmy o to miejsce, aby nasze dzieci miały możliwość zabawy w bezpiecznych warunkach.
  2. Na plac zabaw mogą wchodzić dzieci wyłącznie uśmiechnięta i chętne do zabawy
  3. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci do 12 lat
  4. Dzieci korzystające z placu zabaw powinny znajdować się pod opieką osób dorosłych.
  5. Korzystanie ze wszystkich urządzeń znajdujących się na placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją
  6. Za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się na placu zabaw odpowiedzialni są rodzice lub opiekunowie.
  7. Korzystanie z poszczególnych urządzeń zabawowych powinno być dostosowane do rozwoju dziecka, a oceny powinien dokonać rodzic lub opiekun dziecka.
  8. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiedzialność ponoszą rodzice lub opiekunowie.
  9. Z uwagi na bezpieczeństwo bawiących się dzieci na placu zabronione jest:
  • jazda na rowerach, rolkach, hulajnogach
  • wchodzenie na dachy wież i domków oraz główne elementy konstrukcji huśtawek, drabinek etc.
  • korzystanie z huśtawek przez więcej niż jedno dziecko na jedno miejsce
  • zjeżdżanie głową w dół, skakanie ze zjeżdżalni i wchodzenie na nią od strony pochyłej
  • huśtanie się na stojąco
  • korzystanie z placu zabaw przez osoby powyżej 12 roku życia

10. na terenie placu zabaw obowiązuje całkowity zakaz:

  • palenia tytoniu
  • spożywania alkoholu oraz wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających
  • wnoszenia produktów w szklanych opakowaniach
  • wprowadzania zwierząt
  • śmiecenia – odpadki należy wrzucać do koszy na śmieci
  • niszczenia roślinności, drzew, krzewów i kwiatów

Regulamin wypożyczalni sprzętu wodnego

Postanowienia ogólne

1. Korzystanie ze sprzętu wynajmowanego przez noi Resort oznacza znajomość i akceptację niniejszego regulaminu.

2. Goście resortu, zwani dalej Najemcami sprzętu wodnego, korzystający z usług resortu zobowiązują się do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP, przeciwpożarowych oraz stosowania się do poleceń personelu Resortu obsługującego wypożyczalnię.

3. Resort nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nie przestrzegania przez Najemców sprzętu wodnego zasad oraz zarządzeń zawartych w niniejszym regulaminie.

4. W przypadku nieobecności pracownika przystani lub w jego bezpośredniej okolicy, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 506068544.

5. Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w budynku Resortu.

Zasady wynajmu sprzętu wodnego

1. Sprzęt wodny wypożycza się:

a. osobom pełnoletnim za okazaniem ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem,

b. osobom niepełnoletnim (które ukończyły 14 lat) za okazaniem karty pływackiej oraz okazaniem dokumentu ze zdjęciem i adresem. UWAGA! osoba niepełnoletnia nie może zabrać na pokład wypożyczonego sprzętu drugiej osoby niepełnoletniej nie posiadającej karty pływackiej; osoba pełnoletnia dysponująca sprzętem pływającym może zabrać na pokład wypożyczonego sprzętu tylko jedną osobę nie umiejącą pływać.

2. Wypożyczanie sprzętu wodnego jest płatne.

3. Płatności za wynajem sprzętu wodnego należy dokonać w recepcji Resortu, z góry za cały planowany okres użytkowania, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. W razie rezygnacji z wynajmu, Resort nie dokonuje zwrotu wniesionej już opłaty.

4. Wydanie sprzętu Najemcy sprzętu wodnego oraz jego późniejszy zwrot może się odbyć wyłącznie w obecności pracownika Przystani. Zabrania się dokonywania jednostronnego zwrotu sprzętu do Przystani podczas nieobecności pracownika Przystani, w szczególności poprzez pozostawianie zwracanego sprzętu, dodatkowego wyposażenia i akcesoriów bez dozoru, w pobliżu budynku Resortu. Takie postępowanie NIE będzie uznane za prawidłowo dokonany zwrot sprzętu wodnego i nie zwolni Najemcy sprzętu wodnego z odpowiedzialności materialnej za wypożyczony sprzęt wodny.

5. Wydanie sprzętu Najemcy sprzętu wodnego przez dyżurującego pracownika Przystani następuje po wcześniejszym uiszczeniu stosownej opłaty za wynajem sprzętu wodnego, zgodnie z obowiązującym cennikiem w recepcji Resortu.

6. Sprzęt wynajmowany jest na czas jednej godziny zegarowej (lub jej wielokrotności).

7. Najemcy sprzętu wodnego mogą korzystać z dostępnego w Resorcie sprzętu wodnego tylko w granicach jeziora. Niedozwolone jest przenoszenie lub przewożenie wynajętego sprzętu wodnego poza teren Jeziora Rożnowskiego.

8. W przypadku chęci przedłużenia okresu wynajmu sprzętu wodnego, Najemcy sprzętu wodnego są zobowiązani do uzgodnienia tego i uzyskania zgody na przedłużenie wynajmu w recepcji Resortu, która prowadzi grafik wynajmu sprzętu wodnego, przed datą/godziną, w której upływa termin wynajmu uprzednio opłacony przez Najemcę sprzętu wodnego.

9. Najemca sprzętu wodnego nie ma prawa udostępniać wynajętego przez siebie sprzętu osobom trzecim, w szczególności osobom niezameldowanym w Resorcie, bez zgody kierownictwa Resortu, nawet jeśli nie upłynął termin, za który uiścił należną opłatę.

10. Ośrodek zastrzega sobie prawo odmowy wynajmu sprzętu osobom, które:

1. znajdują się pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,

2. zachowują się agresywnie lub w sposób powszechnie uznany za wulgarny,

3. dokonując w przeszłości wynajmu sprzętu wodnego użytkowały sprzęt w sposób nienależyty i doprowadziły do jego uszkodzenia, a następnie nie wywiązały się należycie z obowiązku uregulowania kosztów usunięcia powstałych usterek lub uszkodzeń.

11. Wykonanie usługi wynajmu sprzętu wodnego ze strony Resortu polega na przekazaniu czystego i wysprzątanego sprzętu, gotowego do użytkowania w miejscu jego cumowania oraz udzielenia Najemcy sprzętu wodnego informacji o wyposażeniu i stanie technicznym sprzętu.

12. Z chwilą przekazania sprzętu przez pracownika Resortu Najemca sprzętu wodnego staje się osobą materialnie odpowiedzialną za sprzęt i przedmioty dodatkowe oddane mu do użytkowania. Niezwłocznie po odbiorze sprzętu lub w trakcie dokonywania tegoż odbioru, Najemca sprzętu wodnego jest zobowiązany do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia różnic w stosunku do uzyskanej informacji o wyposażeniu i stanie technicznym sprzętu wodnego, przekazanego przez pracownika Przystani, fakt ten należy niezwłocznie zgłosić personelowi Resortu. Za wszelkie zauważone i nie zgłoszone braki lub usterki sprzętu wodnego lub jego wyposażenia odpowiada aktualny Najemca sprzętu wodnego.

13. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania wynajętego sprzętu wodnego należy zgłaszać na bieżąco pracownikowi Przystani.

14. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania Najemcy sprzętu wodnego ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.

15. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanego sprzętu lub przekazanego mienia Resortu, a powstałe z przyczyn leżących po stronie Najemcy sprzętu wodnego, rozliczane są na miejscu. W przypadku braku możliwości ustalenia kosztu naprawy uszkodzonego sprzętu, dopuszcza się dokonanie wyceny szkody w terminie 7 dni.

16. Uwagi dotyczące jakości świadczonych przez Resort usług wynajmu sprzętu wodnego lub stanu technicznego wynajmowanego sprzętu, wniesione po zakończeniu świadczenia usług i zdaniu sprzętu wodnego pracownikowi Przystani, nie będą rozpatrywane.

17. Jakakolwiek zmiana wcześniej uzgodnionego i opłaconego okresu/terminu użytkowania sprzętu wodnego (np. rezygnacja z jego użytkowania na skutek np. złych warunków pogodowych) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów wynajmu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych wniesionych jako opłata za wynajem sprzętu.

18. Zwrot sprzętu wodnego przez Najemcę następuje poprzez przycumowanie sprzętu dokładnie w tym samym miejscu cumownicznym, z którego sprzęt został odebrany i zgłoszenie pracownikowi Przystani gotowości do dokonania czynności zdania sprzętu wodnego. Pracownik Przystani/Personel Resortu w obecności Najemcy sprzętu wodnego sprawdźi stan techniczny i wyposażenie sprzętu oraz przekaże stosowne informacje do recepcji Resortu.

Przepisy porządkowe i zasady korzystania ze sprzętu wodnego:

1. Pracownik Przystani zobowiązany jest każdorazowo podczas wydawania sprzętu Najemcy do dokonywania wpisów w Rejestrze Przystani. Wpisy dotyczą rodzaju wynajmowanego sprzętu, jego stanu technicznego, wskazują osobę Najemcy sprzętu wodnego odpowiedzialną za sprzęt, określają opłacony okres najmu, a także datę/godzinę rozpoczęcia najmu oraz datę/godzinę przewidywanego zwrotu wynajętego sprzętu.

2. Pracownik Przystani posiada całkowity zakaz przechowywania dokumentów, telefonów i innych cennych przedmiotów należących do Najemców sprzętu wodnego.

3. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać ze sprzętu wodnego tylko w towarzystwie osoby dorosłej.

4. Ilość osób pływających na danym sprzęcie wodnym nie może być większa, niż przewidziana norma dla danej jednostki.

5. Pracownik Przystani zobowiązany jest do wydania kamizelek ratunkowych lub asekuracyjnych wszystkim osobom korzystającym z wynajętego sprzętu wodnego przed wypłynięciem na jezioro. Osoby wypływające zaś zobowiązane są do założenia kamizelek.

6. Najemca sprzętu wodnego przez cały okres najmu, tj. od momentu przyjęcia sprzętu do momentu zwrócenia go pracownikowi Przystani, ponosi całkówitą odpowiedzialność, w tym także materialną, za powierzony sprzęt wodny, kamizelki ratunkowe/asekuracyjne, wiosła oraz inne dodatkowe wyposażenie i akcesoria wydane Najemcy sprzętu wodnego przez pracownika Przystani i w razie ich uszkodzenia lub zaginięcia jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów naprawy lub odtworzenia tego sprzętu.

7. Usterki sprzętu wodnego przekazanego w najem należy zgłaszać pracownikowi Przystani przed rozpoczęciem jego użytkowania tj. przed wypłynięciem z Przystani. Usterki zgłoszone po rozpoczęciu użytkowania sprzętu wodnego uznane będą za dokonane przez aktualnego Najemcę sprzętu wodnego.

8. Zabrania się wnoszenia oraz spożywania alkoholu i środków odurzających na terenie Przystani, jak również w trakcie użytkowania sprzętu wodnego. Osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub innych środków odurzających nie wypożycza się sprzętu wodnego.

9. Zabrania się spożywania alkoholu w czasie użytkowania sprzętu wodnego.

10. Zabrania się pływania sprzętem wodnym w pobliżu plaży i miejsca wyznaczonego do kąpieli, siadania na dziobie, burtach lub rufie sprzętu wodnego, kołysania sprzętem, wykonywania ze sprzętu wodnego skoków do wody.

11. Zabrania się wykorzystywania sprzętu wodnego w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem.

12. Sprzęt wodny musi powrócić do Przystani i zostać prawidłowo zwrócony pracownikowi Przystani o ustalonej godzinie (za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w zwrocie sprzętu wodnego pobierana będzie dodatkowa opłata zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem).

13. Zabrania się zaćhowania w sposób zagrażający bezpieczeństwu własnemu oraz innych pasażerów sprzętu wodnego.

14. Zabrania się odstępowania sprzętu wodnego osobom trzecim nie wpisanym w Rejestrze Przystani, jako osoby uprawnione do dysponowania sprzętem.

Postanowienia końcowe

1. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio do recepcji Resortu. Skargi wniesione po zakończeniu świadczeńia usług nie będą rozpatrzone.

2. Regulamin niniejszy podaje się do wiadomości poprzez:

1. udostępnienie Najemcy sprzętu wodnego przez recepcję Resortu podczas dokonywania czynności rezerwacji i wynajmu sprzętu wodnegoiść.

3. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez kierownictwo Resortu i obowiązuje od dnia 01.05.2024 r.

4. W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem decyduje kierownictwo Resortu lub Zarząd spółki zarządzającej Resortem.